Doprava a platba
Platební podmínky a dodání zboží
- Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č.: 1558135013/3030, vedený u Air Bank v CZK. Variabilní symbol = číslo objednávky.
- bezhotovostně platební kartou prostřednictvím poskytovatele platební brány, společnosti ComGate Payments, a.s..
- při převzetí (dobírka)
- Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
- V případě platby v hotovosti prostřednictvím přepravních společností či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
- Kupní cena je uhrazena okamžikem připsání celé částky na účet prodávajícího. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen při úhradě kupní ceny uvést variabilní symbol, kterým je číslo objednávky.
- V případě platby prostřednictvím platební brány společnosti ComGate Payments, a.s. doplňte požadované údaje a platbu potvrďte. Pro případnou reklamaci platby využijte následující kontakty:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267 - V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
- Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
- Pokud objednávky, které byly prodávajícím přijaty „příkazem“ nebudou ve lhůtě 7 dní uhrazeny, mohou být prodávajícím stornovány. V případě zjištění jakéhokoliv nedostatku, zejména neúplnosti nebo nesouladu údajů o kupujícím nebo osobách oprávněných jednat za kupujícího, je prodávající oprávněn k objednávce nepřihlížet.
- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Příjmy na bankovní účet, bankovní kartou nebo online platební bránou v EET neevidujeme. Neevidujeme ani příjmy ojedinělé, třeba neočekávanou a jednorázovou platbu v hotovosti, když jinak přijímáme výhradně platby na účet.
- Zboží je kupujícímu dodáno na adresu uvedenou kupujícím v objednávce. Kupující je povinen převzít zboží při dodání. Pokud zásilku kupující nepřevezme a ta bude vrácena zpět prodávajícímu, je prodávající oprávněn vyžadovat po kupujícím úhradu celé částky za poštovné, dopravu, balné a další související náklady, včetně těch, které kupujícímu nebyly prvotně účtovány. Např. se jedná o dopravu zdarma, na kterou má kupující nárok při objednávce vyšší než 1 000 Kč. Kupující je povinen tuto částku uhradit do 3 pracovních dnů ode dne navrácení zásilky zpět prodávajícímu. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající dále oprávněn zařadit jej na seznam nespolehlivých kupujících a v případě dalšího nákupu povinni zaplatit předem bezhotovostně na účet prodávajícího.
- Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
- Zboží, které je skladem, prodávající v případě platby kartou (uhrazená objednávka) expeduje v souladu s informacemi uvedenými v internetovém obchodě prodávajícího a v závislosti na době přijetí objednávky. Zásilky se odesílají každý pracovní den. Objednávky přijaté do 12:00 hod. jsou expedovány tentýž den. Při platbě převodem na účet prodávajícího expeduje prodávající zboží skladem bez zbytečného odkladu po připsání kupní ceny na účet prodávajícího. Částečné dodání objednaného zboží je přípustné, nebylo-li v objednávce uvedeno jinak.
- V případě technických či jiných výpadků, je zboží předáno přepravci v nejbližším možném termínu.
- Zboží, které není skladem, prodávající expeduje, jakmile je to možné. O přesném datu je kupující předem informován. V případě, že zboží z objektivních příčin (zboží se již nevyrábí, dodavatel přestal dodávat do ČR, výrazně se zvýšila jeho cena nebo náklady na dodání aj.) není možné za původních podmínek dodat, nebo se plnění stane objektivně nemožným, informuje o tom prodávající kupujícího bezodkladně a nabídne mu dodání jiného produktu srovnatelné kvality a ceny. Pokud kupující se změnou kupní smlouvy nesouhlasí, bude mu již přijatá částka vrácena bezhotovostně na účet sdělený mu pro tento účel kupujícím nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud kupující žádný do 5 dnů od odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu nesdělí), a to do 15 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.
- Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží (včetně nákladů na balení a dodání), nikoli však dříve, než zboží převezme. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží.
- Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
- Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
- Neprodleně po převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat zboží, zejména počet kusů a jeho kompletnost. V případě zjištění nesouladu je povinen jej oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zboží.
- Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu po uhrazení ceny zboží. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty.
- Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
- Osobní odběr, výměny či reklamace zboží přímo v sídle společnosti lze po předchozí vzájemné domluvě. Všechny záležitosti je nezbytné řešit prostřednictvím internetového obchodu, emailové adresy a přepravních společností.
- Platby v hotovosti v sídle společnosti prodávající neakceptuje.